سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اخبار سراسری هفت

طراحی روف گاردن با استفاده از ترمووود

    نظر

طراحی روف گاردن با استفاده از ترمووود | روف گاردن | روف گاردن نوول چوبروف گاردن


 

  • طراحی روف گاردن با استفاده از ترمووود | روف گاردن | روف گاردن نوول چوبروف گاردن

    برای طراحی روف گاردن، می توان از متریال های متفاوتی استفاده کرد که طراحی روف گاردن با استفاده از ترمووود یکی از روش ها آن می باشد. حال در ادامه به توضیح بیشتر ترمووود می پردازیم.

    در این بخش متخصصان نوول چوب قصد دارند تا به یک سوال مهم یعنی  ترمووود چیست؟ ” پاسخ بدهند. سوالی که بی شک به دلیل کاربرد بسیار این نوع چوب در صنعت ساختمان و دکوراسیون و به همین تریتیب استفاده از این نوع چوب در روف گاردن ها، برای بسیاری پیش می آید.

    طراحی روف گاردن با استفاده از ترمووود

    طراحی روف گاردن با استفاده از ترمووود

    مقاوم سازی چوب با استفاده از ترمووود

    در مبحث مقاوم سازی چوب با استفاده از ترمووود می توان گفت چوب ترمو یکی از جدیدترین روش های مقاوم سازی چوب در جهت استفاده در فضاهای باز از جمله:

    همان طور که میدانید عواملی مانند رطوبت و حمله حشرات از جمله مواردی می باشد که می تواند به چوب آسیب جدی وارد نماید بنابراین به منظور اصلاح این معایب با استفاده از تکنولوژی چوب ترمو از متریالی بی نقص و مقاوم در برابر رطوبت و حمله حشرات بهره مند خواهیم شد.

    ویژگی های ترمووود

    ترمووود دارای استحکام و ثبات ابعادی بی نظیری می باشد. از ویژگی های ترموود می توان اشاره کرد که این چوب در مقابل تغییر دما، رطوبت و شرایط جوی، دچار تغییر در ابعاد، باد کردن و پیچ خوردن، تاب برداشتن و منقبض شدن نمی گردد. دلیل عدم ایجاد مشکلات مذکور  تنها به دلیل پایین بودن رطوبت موجود در ترمووود می باشد.

    فنلاند مهد ترمووود

    فنلاند مهد ترمووود است که می تواند با نگهداری ترمووود در انبار های بزرگ کلیه کشورهای مصرف کننده را تغذیه و تامین کند با طراحی منحصر به فرد می توان از چوب ترمووود در دکوراسیون داخلی نیز استفاده کرد، از جمله:

    • دیوار پوش
    • کف پوش
    • کابینت آشپزخانه ترمووودی با طراحی مدرن و کلاسیک و…

    معرفی خدمات نوول چوب

    نوول چوب با هدف ارائه بهترین کیفیت در خدمات به تمامی کسانی که علاقمند به دکورهای چوبی هستند، بیش از 10 سال است که در زمینه های مختلف دکوراسیون داخلی، دکوراسیون فضای باز، انواع متریال فعالیت می کند و توانسته است با ارائه محصولات متنوع و با کیفیت در زمینه های یاد شده و همچنین استفاده از به روزترین امکانات و تجهیرات، رضایت مشتریان خود را کسب نماید.


    نمونه کارهای دکوراسیون داخلی

    نوول چوب مفتخر است که با بهره گیری از کادری مجرب و استفاده از متریال های درجه یک با انواع چوب های کمیاب طرح ها و نمونه کارهای دکوراسیون داخلی خود را با تنوع بالایی ارائه دهد که در صورت تمایل با کلیک بر روی دکمه زیر شما می توانید آن ها را مشاهده کنید.

    دکوراسیون داخلی


    جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید از راه های زیر با ما در ارتباط باشید: